Specjalista

  • 22 mar 2025
  • Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Bytowie
  • Bytów
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Bytowie
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Bytów
Ogłoszenie o naborze Nr 149899

Warunki pracy

Praca na stanowisku administracyjno - biurowym z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych;
 


zadania wykonywane w siedzibie komendy;
 


stanowisko pracy znajduje się na 2 piętrze budynku;
 


w budynku bariery architektoniczne: brak windy, pomieszczenia urzędu oraz toalety nie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich;
 


stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno – biurowych; 
 


praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę;
 


praca wymagająca długotrwałej pozycji siedzącej;
 


na każdej kondygnacji znajduje się aneks kuchenny do dyspozycji pracowników.

Zakres zadań

  • Realizowanie zadań z zakresu planowania pracy Komendanta Powiatowego;
  • Organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego;
  • Prowadzenie spraw związanych z obiegiem dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej;
  • Organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
  • Przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla Komendy Powiatowej;
  • Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego zarówno w wersji papierowej jak i poprzez EZD;
  • Prowadzenie ewidencji pracy i służby pracowników systemu codziennego;
  • Ewidencjonowanie pieczęci i stempli w Komendzie Powiatowej;
  • Prowadzenie ewidencji udostępnień danych osobowych.
  • Realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych Komendy Powiatowej;
  • Prowadzenie spraw dotyczących uprawnień kierowców pojazdów uprzywilejowanych;
  • Realizowanie zadań kadrowo – mobilizacyjnych określonych odrębnymi przepisami;
  • Ewidencjonowanie, wystawianie i rozliczanie poleceń wyjazdów służbowych,
  • Prowadzenie rejestru faktur oraz wprowadzanie ich do programu finansowo-księgowego;
  • Realizowanie zadań związanych z archiwizacją dokumentów wytworzonych na stanowisku pracy/ w wydziale;
  • Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe administracja, bezpieczeństwo narodowe, bhp, zarządzanie, ekonomia,
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie zadań w jednostce organizacyjnej Państwowej Straży Pożarnej
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz Państwowej Straży Pożarnej,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • biegła znajomość obsługi komputera (system operacyjny Windows, pakiet MS Office, poczta elektroniczna, EZD);
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych (drukarka, skaner, faks, telefon) •umiejętność redagowania pism urzędowych;
  • znajomość przepisów instrukcji kancelaryjnej dla PSP, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, znajomość ustawy o korpusie służby cywilnej, dobra znajomość przepisów w zakresie spraw płacowych oraz przepisów wykonawczych;
  • dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywność, dyspozycyjność