Przedstawiciel Medyczny
- 25 lis 2024
- KRKA Polska Sp. z o.o.
- Słupsk
Podejmij wyzwanie
- codzienne kontakty z lekarzami i skuteczna promocja leków firmy
- reprezentowanie firmy podczas zjazdów i konferencji naukowych
- nawiązywanie i utrwalanie kontaktów ze środowiskiem medycznym na wybranym terenie
- realizacja wyznaczonych celów przez firmę
- systematyczna analiza rynku
- doskonalenie wiedzy i podnoszenie kwalifikacji zawodowych
- wykształcenia wyższego jako warunek konieczny (mile widziany profil medyczny /farmaceutyczny)
- doświadczenia w pracy na stanowisku przedstawiciela
- komunikatywności, łatwości nawiązywania i utrzymywania relacji
- wysokiej orientacji na realizację celów, zaangażowania
- umiejętności planowania i adaptacji w dynamicznym środowisku pracy
- prawo jazdy kat. B
- umowę o pracę
- pakiet świadczeń socjalnych (opieka medyczna, ubezpieczenie, karta sportowa)
- cykliczne szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji
- dodatek lunchowy
- pakiet szkoleń wprowadzających dla osób spoza branży farmaceutycznej
- realne możliwości rozwoju zawodowego i awansu w strukturach poziomych i pionowych
- samochód służbowy i inne narzędzia pracy również do użytku prywatnego
Po zapoznaniu się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych (pełna treść dostępna TUTAJ), w przypadku chęci udziału w procesie rekrutacyjnym prosimy o zawarcie w dokumentach poniższej klauzuli:
"Oświadczam, że zapoznałam/em się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych wskazanymi w ogłoszeniu i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez KRKA-POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-235), przy ulicy Równoległej 5 w zakresie przekazanych danych i celach prowadzenia procesów rekrutacyjnych organizowanych przez ww. podmiot oraz na przekazywanie tych danych do spółki Krka d.d. Novo mesto w Słowenii."
Udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, ale jej brak uniemożliwi rozpatrzenie dokumentów aplikacyjnych w procesie rekrutacji.